Všeobecné obchodní podmínky poskytovatele služby

Poskytovatel/ka:

Identifikace:

Sídlo:

Kancelář:

Kontakt:

Petra Pučálková Adámková, DiS., marketingový specialista

IČ 037 96 400, Živnostenský rejstřík vedený Magistrátem města Brna

Cupákova 1022/15a, 621 00 Brno-Řečkovice

Srbská 3073/53b, 612 00 Brno-Královo Pole

Tel.: +420 777 989 470
E-mail: petra.pucalkova@gmail.com
IDDS: d72esbs

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) platí pro všechny formy poskytování služeb a dodávky produktů nebo digitálních obsahů, zejména marketingového poradenství a spolupráce, distančních (on-line) i prezenčních kurzů/workshopů a poskytování digitálního obsahu prostřednictvím webových stránek www.petrapucalkova.cz či jiných elektronických distribučních kanálů poskytovatele. Žádná z uvedených služeb nemá povahu spotřebního zboží či produktu, níže uvedená ustanovení obchodních podmínek se použijí pro smluvní vztah se všemi klienty a budou se řídit právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále také jen „NOZ“).

VOP upravují právní vztahy při poskytování služeb klientům a jsou součástí každého uzavřeného smluvního vztahu mezi poskytovatelkou a klientem, není-li v příslušném ujednání uvedeno jinak.

Poskytovatel může znění VOP měnit či doplňovat. Pro uzavřený smluvní vztah jsou však platné VOP v aktuálním znění k okamžiku jeho uzavření a následné změny podmínek lze na tento vztah aplikovat pouze po písemném souhlasu klienta (přistoupením k novým VOP), k němuž jej může poskytovatel případně vyzvat.

Čl. I.

Smluvní vztah

  1. Klientem ve smyslu těchto podmínek je každá osoba, podnikající fyzická osoba či právnická osoba, jež uzavírá smlouvu s poskytovatelem a která:
    1. jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání;
    2. samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku;
    3. jedná jménem nebo na účet podnikatele, obchodní společnosti či jiné právnické osoby.
  2. Smluvní vztah (dále také jen „smlouva“) vzniká:
    1. akceptací klienta konkrétního produktu či balíčku produktových služeb z nabídky poskytovatele formou nákupu na e-shopu poskytovatele či jeho písemnou objednávkou těchto produktů a služeb;
    2. akceptací klienta specificky vypracované nabídky poskytovatele dle jeho individuálních potřeb, v předem sjednaném rozsahu co do množství a doby trvání, formou písemné objednávky těchto služeb či písemného přijetí této nabídky;
    3. uzavřením písemné smlouvy o poskytování služeb, kdy v těchto případech se tyto VOP stávají její nedílnou součástí a na její znění se použijí přiměřeně. V případě, kdy znění smlouvy bude v některé své části v rozporu s těmito VOP, prioritně platí ujednání dle smlouvy a tato tak mají přednost před odlišným zněním VOP.
  3. Neurazením zálohy, dílčí či konečné faktury ze strany klienta – neplnění finančních povinností – smluvní vztah nezaniká, závazky poskytovatele i klienta plynoucí z tohoto uzavřeného smluvního vztahu nadále trvají.
  4. Dojde-li ze strany klienta k prodlení s úhradou jakékoli částky – není uhrazena ve stanovené lhůtě splatnosti, poskytovatel není po tuto dobu v prodlení s plněním svých jakýchkoli závazků ze smluvního vztahu. Teprve po úhradě dlužné částky, tedy úhradě po lhůtě splatnosti, dohodne poskytovatel s klientem nové lhůty plnění. Za den rozhodný pro posuzování úhrady jakéhokoliv finančního plnění ze strany klienta se považuje připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
  5. Smluvní vztah zanikne splněním závazku dle ustanovení § 1908 a násl. NOZ, nebo před uplynutím lhůty plnění z důvodu porušení povinností smluvních stran odstoupením od smlouvy.
  6. Odstoupení od smlouvy je umožněno za podmínek stanovaných zákonem, zejména v případě, kdy kterákoli ze smluvních stran porušuje smluvní ujednání podstatným způsobem. Za takové podstatné porušení smluvních povinností se považuje ze strany klienta opakované provádění úhrad finančních prostředků po lhůtě splatnosti či prodlení s úhradou déle než 21 kalendářních dnů, nebo opakovaná omluvená neúčast v rámci sjednaných termínů poskytování služby dle čl. IV., odst. 2 těchto podmínek. Za porušení smlouvy podstatným způsobem ze strany poskytovatele je považováno opakované neplnění termínů sjednaných konzultací či jednání v řádu dnů, resp. opakované změny termínů jejich konání bez předchozí domluvy, případně prodlení při plnění jiných povinností plynoucích z uzavřeného smluvního vztahu o dobu delší než 21 kalendářních dnů.
  7. Odstoupení od smluvního vztahu musí odstupující strana oznámit druhé straně písemně. V odstoupení musí být dále uveden důvod, pro který strana od smlouvy odstupuje a přesná citace toho bodu smlouvy, resp. těchto VOP, který ji k takovému kroku opravňuje. Bez těchto náležitostí je odstoupení neplatné.
  8. Odstoupením od smlouvy, tj. doručením projevu vůle o odstoupení druhé smluvní straně, smlouva zaniká. Odstoupení od smlouvy se však nedotýká nároku na zaplacení finančních závazků, řešení sporů mezi smluvními stranami, licenčních práv poskytovatele a jiných ustanovení, která podle projevené vůle stran nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i po ukončení smlouvy.
  9. Odstoupí-li některá ze stran od této smlouvy na základě ujednání z této smlouvy vyplývajících, smluvní strany vypořádají své závazky z předmětné smlouvy do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
  10. V případě, že nedojde mezi poskytovatelem a klientem dle výše uvedeného postupu ke shodě a písemné dohodě, bude postupováno dle čl. X., odst. 3 těchto podmínek.

 

Čl. II.

Předměty plnění (poradenství – konzultace a spolupráce, kurzy, WS, e-knihy)

  1. Poskytovatel poskytuje klientovi své služby a produkty v rozsahu, termínech a způsoby sjednanými v rámci uzavřeného smluvního vztahu. Tyto jsou určeny v jednotlivých popisech dostupných na webových stránkách poskytovatele, resp. na jiných distribučních kanálech, na jeho e-shopu či ve specificky vypracovaných nabídkách dle individuálních potřeb klientů. Poskytovatel není odpovědný za skutečnost, zda či v jakém rozsahu získá klient po využití poskytovaných služeb a produktů jakýkoli obchodní, finanční či osobní prospěch nebo jiné výhody a očekávané výsledky. Výslovně poskytovatel nezodpovídá za dosažení úspěchu či očekávaných výsledků na straně klientů při aplikaci výstupů plnění poskytovatele, pokud spočívají a závisí na okolnostech, které poskytovatel nemůže jakkoli ovlivnit a které jsou odvislé od dalšího samostatného jednání a rozhodnutí klienta.
  2. Standardně mají služby a produkty poskytovatele následující formy a způsoby realizace:
    1. Individuální konzultace
      1. Předmětem je obecně marketingové, ekonomické a obchodní poradenství;
      2. Probíhá prezenčně i distančně (on-line);
  • Je členěno do předem stanoveného počtu setkání, sestávající z předchozí přípravy, vlastní konzultace a následného vyhodnocení a zpracování písemného reportu (shrnutí, formulace doporučení, případně úkolů do dalšího setkání);
  1. Má veskrze edukativní charakter formou individuálního přístupu dle aktuálních potřeb klienta.
  1. Dlouhodobá spolupráce
    1. Předmětem jsou obecně společné aktivity poskytovatele a klienta směřující k naplnění jednoho nebo více marketingových, ekonomických či obchodních cílů klienta;
    2. Probíhá prezenčně i distančně (on-line);
  • Rozsah a délka je dána odhadem či propočtem doby a lhůt nezbytně nutných pro dosažení stanovených cílů, případně dílčích milníků;
  1. Je členěna do pravidelných časově vymezených konzultací, resp. porad, sestávajících z předchozí přípravy, vlastního pracovního jednání a následného vyhodnocení a zpracování písemného reportu (shrnutí, formulace doporučení, případně úkolů do další konzultace);
  2. Má charakter poradenství a aplikace principů obecných zásad marketingu a projektového řízení ve spojení se sdílením příkladů dobré praxe.
  1. Pořádání workshopu
    1. Předmětem je tematicky orientované společné moderované setkání skupiny 3 až 6 klientů zaměřené na týmovou práci;
    2. Probíhá prezenčně i distančně (on-line);
  • Probíhá jako půldenní či celodenní pracovní seminář, závěrem si klienti navzájem sdílejí zpětnou vazbu a poskytovatel v pozici lektora vypracuje následný závěrečný písemný report s individuálním vyhodnocením doplněným o konkrétní doporučení pro další práci klienta v dané oblasti;
  1. Má charakter poradenství a edukace v konkrétní cílené problematice marketingu a projektového řízení, důraz je kladen na příklady konkrétních aplikací jednotlivých technik a nástrojů v praxi.
  1. Pořádání kurzu
    1. Předmětem je tematicky orientovaný seminář pro skupinu 3 až 12 klientů zaměřený na obeznámení s konkrétní problematikou a následné osvojení dovedností nezbytných pro danou disciplínu;
    2. Probíhá prezenčně i distančně (on-line);
  • Probíhá jako půldenní či celodenní lektorsky vedené školení, v jeho průběhu se klienti seznámí s teoretickými znalostmi i praktickými příklady a následně pracují na zadaných úkolech. Kurz může být doplněn o zadání konkrétního závěrečného úkolu, kdy lektor následně s časovým odstupem individuálně jeho splnění vyhodnotí a poskytne jednotlivým klientům zpětnou vazbu;
  1. Má charakter vzdělávací akce zaměřené na nabytí teoretických znalostí a osobního personálního rozvoje klientů.
  1. Dodání digitálního obsahu
    1. Umožnění sdílení autorských textů, publikací či audiovizuálních materiálů poskytovatele.
  2. Jiné, než v předchozích bodech
    1. Realizace služeb a produktů jinými formami než v předchozích bodech, specifická plnění dle individuálních potřeb klienta.
  3. Poskytovatel neuplatňuje princip exkluzivity. Může tak nastat situace, kdy poskytuje své služby klientům, které je možné považovat za vzájemné konkurenty. Poskytovatel však cíleně navrhuje takové strategie, které vedou k maximálnímu individuálnímu odlišení každého jednoho klienta na trhu, nikoliv spočívající v prostém kopírování konkurenčních postupů. V případě zájmu klienta o exkluzivitu v daném segmentu trhu, je možné tuto po dohodě a za specifických podmínek sjednat.

Čl. III.

Cena a platební podmínky

  1. Cena za plnění vychází z ceníku poskytovatele zveřejněného prostřednictvím jeho webových stránek či jiných elektronických distribučních kanálů, případně je předmětem specificky vypracované nabídky poskytovatele, a to vždy aktuálně k okamžiku vzniku smluvního vztahu, přičemž tato cena zahrnuje pouze služby, co do obsahu i doby trvání, které jsou definovány v předmětném ceníku či ve specificky vypracované nabídce.
  2. V případě, kdy klient projeví v průběhu poskytování služby zájem o další plnění, tj. nad rámec původně sjednaného rozsahu a ceny, uzavře s poskytovatelem písemný dodatek smluvního vztahu. Na dodatek a jeho akceptaci ze strany klienta se užijí přiměřeně ustanovení čl. I., odst. 2. těchto podmínek. V případě, kdy klient není ochoten akceptovat podmínky dodatku, zejména co do rozsahu, termínů či ocenění služeb požadovaných nad rámec původně sjednaného plnění, smluvní vztah pokračuje bez jeho dodatečného rozšíření.
  3. Platební podmínky jsou odvislé od jednotlivých způsobů nákupu služby – nákupy on-line prostřednictvím e-shopu, formou poskytnutí zálohy na základě proforma faktury, či plateb ex-post, tj. po ukončení dílčího plnění nebo plnění služby jako celku.
  4. V případě poskytování služeb dle čl. II., odst. 2, pod body c a d, tj. účast na workshopu a účast na kurzu, je cena za plnění splatná před jejich započetím v plné výši; podkladové materiály poskytované před započetím jejich konání budou klientovi zpřístupněny, resp. zaslány, po úhradě ceny za plnění na účet poskytovatele.
  5. V případě dodávky digitálního obsahu dle čl. II., odst. 2, pod bodem e, který není na hmotném nosiči, je cena za plnění splatná před jeho započetím (zpřístupněním obsahu klientovi) v plné výši.
  6. Není-li ujednáno jinak, má poskytovatel právo, vyjma případů uvedených v odst. 4 a 5 tohoto článku, na poskytnutí zálohy ze strany klienta před započetím plnění ve výši 50 % (slovy: padesát procent) z celkové sjednané ceny. Záloha je splatná na základě dokladu – proforma faktury, s datem splatnosti před sjednaným datem zahájení poskytování služeb. Tímto ujednáním není dotčeno právo poskytovatele požadovat ve specifických případech zálohu i ve větší výši.
  7. Není-li ujednáno jinak, má poskytovatel právo na průběžnou – dílčí – fakturaci předmětu plnění ve výši odpovídající alikvotnímu podílu průběžně poskytovaných služeb z celkové sjednané ceny plnění.
  8. V případě, že byla ze strany klienta uhrazena poskytovateli záloha dle odst. 6, bude tato záloha odečtena, resp. zúčtována, v konečné faktuře. Pokud bude poskytovatel v souladu s ustanovením odst. 7 fakturovat za poskytnutá plnění průběžně, bude záloha průběžně zúčtovávána ve fakturách za tato průběžná plnění, a to vždy v odpovídajícím přímo úměrným podílem vůči celkové sjednané ceně.

Čl. IV.

Nesoučinnost a sankce

  1. Pokud se klient nedostaví do sjednaného místa plnění služby ve sjednaném termínu, resp. nebude připojen sjednanou formou on-line komunikace ve sjednaném termínu, bez předchozí řádné omluvy, má se za to, že poskytovatel svou službu v daném místě a čase poskytl a klient její konzumaci marně promeškal. V takovém případě má poskytovatel právo na úhradu za plnění služby v plné výši.
  2. V případě, kdy se klient řádně omluví, dohodne se s poskytovatelem na náhradním termínu plnění služby ve sjednaném rozsahu. Za řádný způsob omluvy se považuje telefonické sdělení o neúčasti klienta s předstihem nejméně 24 hodin před sjednaným termínem plnění, kdy toto telefonické sdělení musí být současně potvrzeno také písemnou formou.
  3. Pro případ, že se klient nezúčastní poskytování služby ani v náhradním termínu dle odst. 2, byť by opětovně usiloval o telefonickou či písemnou omluvu, uplatní poskytovatel sankční stornopoplatek ve výši odpovídající 100 % (slovy: jednosto procent) ceny za nerealizované plnění. Tento poplatek poskytovatel vyúčtuje formou faktury, kdy případně poskytnutou zálohu dle čl. III., odst. 6 započte na její úhradu.

Čl. V.

Autorská práva

  1. Služba, kterou poskytovatel klientovi v rámci plnění smluvního stavu dodává, včetně všech výstupů, výukových, doprovodných a podpůrných materiálů či pomůcek, jsou autorským dílem ve vlastnictví poskytovatele.
  2. Poskytovatel prohlašuje, že klient není oprávněn jakékoliv dílo, či jeho část, které bude v rámci tohoto smluvního vztahu klientovi poskytnuto (pokud bude naplňovat znaky autorského díla) užít dle své libovůle, zejména pak, nikoliv však výlučně, k realizaci obdobných aktivit a poskytování služeb jako poskytovatel. Klient se vyvaruje všech forem zveřejnění díla, včetně propagace vlastním jménem, pořizování jeho dvourozměrných i trojrozměrných rozmnoženin a dalším formám užití. Klient se zavazuje nepoužít dílo, ani jeho podstatné, stěžení, markantní, charakterově identické, či determinující části při poskytování obdobných služeb jako poskytovatel pro jakékoliv jiné subjekty. Poskytovatel tímto uděluje klientu oprávnění k výkonu práva dílo užít ke způsobům užití známým v době uzavření smluvního vztahu v rozsahu definovaném tímto smluvním vztahem, co se týká času a četností užití díla, tedy ke vlastnímu vzdělávání a následné tvorbě marketingových obsahů za účelem vlastní propagace či jiných forem a nástrojů obchodní činnosti. Klient nemůže svá oprávnění k dílu nebo jeho část ani postoupit třetí osobě. Licence ke všem oprávněním klienta podle těchto VOP je sjednána jako bezúplatná, resp. cena za užití autorských děl a jejich částí dle tohoto odstavce VOP je zahrnuta v ceně poskytované služby.
  3. Klient může použít obsahy podléhající ochraně dle předchozího odstavce pouze pro svoji vlastní osobní potřebu. Klient není oprávněn tyto obsahy dále šířit nebo zpřístupnit třetím osobám, resp. použít výstupy z plnění smluvního vztahu pro potřeby žádné třetí osoby.
  4. Elektronické obsahy a záznamy je zakázáno stahovat, kopírovat upravovat či zasahovat do zdrojových souborů. Také je zakázáno je dále šířit, například projekcí apod., sdílet nebo přeposílat, včetně udělených přístupů do elektronických aplikacím a portálů poskytovatele.
  5. Poskytovatel je oprávněn použít výstupy z plnění smluvního vztahu (tj. zobrazení, videa, fotografie, nákresy, prezentace, texty, 3D zobrazení či jiná zachycení průběhu plnění služby) pro vlastní podnikání pouze za následujících podmínek:
    1. Použití výhradně pro vlastní propagaci může učinit bez předchozího souhlasu klienta;
    2. V případě jiného užití než pro účely vlastní propagace pouze po předchozím písemném souhlasu klienta. Klient není povinen tento souhlas udělit.
  6. Klient není oprávněn k provedení jakýchkoliv právních jednání rozšiřujících užití díla nebo zakládajících jakékoliv jiné nároky klienta, než jaké jsou stanoveny těmito VOP.
  7. Každé porušení povinností klienta uvedených v předchozích odstavcích tohoto článku bude považováno za porušení smluvních ujednání podstatným způsobem, tedy zakládajícím právo poskytovatele na okamžité odstoupení od smluvního vztahu s uplatněním příslušné náhrady škody vůči klientovi.

Čl. VI.

Elektronická podpora poskytování služeb

  1. V případě poskytování digitálních obsahů se poskytovatel zavazuje zpřístupnit klientovi tyto obsahy k užívání pro vlastní potřebu a klient se zavazuje platit za to odměnu ve výši sjednané ceny plnění. Pro poskytování digitálního obsahu se uplatní ujednání § 2389a a násl. NOZ.
  2. Jako čas plnění je v tomto případě sjednán okamžik úhrady sjednané ceny v plné výši, tj. úhrada příslušné částky na účet poskytovatele. Poskytovatel tak nezpřístupní digitální obsahy bezprostředně po uzavření smluvního vztahu, ale bez zbytečného odkladu po zahájení jeho plnění.
  3. Pro případ, že by klientovi přístupové údaje k digitálním obsahům, které jsou standardně zasílány e-mailem na jeho kontaktní adresu, nebyly doručeny do složky „přijatá pošta“, je nezbytné prověřit také složky „hromadná pošta“ či „nevyžádaná pošta“. Pokud k doručení nedošlo, je nutno informovat poskytovatele neprodleně.
  4. V popisu jednotlivých produktů a služeb může být uvedeno, že materiály a obsahy budou zpřístupněny postupně, v průběhu plnění služby, a po jakou dobu k nim bude mít klient přístup. Nejzazší doba přístupnosti podkladů činí 1 rok.
  5. Klient je oprávněn využívat služby digitálního obsahu poskytovatele pouze pro vlastní potřebu, resp. v souladu s licenčním ujednáním dle čl. V těchto VOP.
  6. Digitální obsahy vyžadují k plné funkčnosti hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve standardních formátech (MS Office, Adobe, přehrávání audio a video souborů apod.) a připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy – vše souhrnně jen „digitální prostředí“. Za propojení digitálního obsahu s digitálním prostředím nese odpovědnost klient.
  7. Klient bere na vědomí, že digitální obsahy mohou být krátkodobě dočasně nedostupné, zejména v případě údržby systémů dat nebo technických poruch poskytovatelů digitálních a komunikačních služeb. Webové stránky poskytovatele mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
  8. Digitální obsahy jsou poskytovány klientovi vždy v nejnovější verzi aktuálně ke dni uzavření smluvního vztahu. Poskytovatel vyjma případů stanovených zákonem neposkytuje žádné aktualizace digitálního obsahu.
  9. Za účelem ověření, zda se případná vada dostupnosti obsahů vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má klient zákonnou povinnost poskytnout poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro klienta co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má klient práva z vadného plnění jen tehdy, prokáže-li vlastními prostředky, že digitální obsah není ve shodě se smluvním ujednáním.

Čl. VII.

Vady a záruky, náhrada škody

  1. Za vadu v poskytování služby lze ze strany klienta považovat neúplné nebo neodpovídající plnění, které klientu po určitou dobu nebo trvale znemožňuje využívat výsledky poskytnutých služeb, tedy že plnění nesplňuje sjednané vlastnosti nebo standardy obvyklé pro daný typ služby. Za vadu nelze považovat odlišný odborný názor na předmětnou problematiku nebo prosté konstatování, že poskytnutá služba nebo plnění neodpovídá subjektivnímu očekávání klienta.
  2. V případě, že klient považuje plnění poskytovatele za vadné, je povinen vadu oznámit neprodleně, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů ode dne poskytnutí služby, resp. dílčího plnění, jež klient považuje za vadné. Oznámení vady musí být ve smyslu těchto podmínek učiněno písemně. V oznámení klient detailně uvede, v čem spatřuje plnění poskytovatele za vadné a popíše projevy této vady. Poskytovatel je povinen do 3 pracovních dnů oznamovateli písemně odpovědět, zda vadu uznává či nikoli. V případě jejího odmítnutí uvede také jeho důvody. V případě uznání vady ze strany poskytovatele, navrhne ve své odpovědi odpovídající řešení – oprava vady ve lhůtě do 30 dnů, poskytnutí náhradní služby, přiměřená sleva z ceny služby nebo odstoupení od smlouvy, pokud není možné vadu odstranit. Nárok na opravu vady, slevu nebo odstoupení od smlouvy je podmíněn včasným nahlášením vady.
  3. Případné sporné vady budou prokázány na základě nezávislých znaleckých posudků, kdy znalec bude po dohodě stran určen ze seznamu znalců vedených Ministerstvem spravedlnosti České republiky.
  4. Poskytovatel neposkytuje záruky nad rámec zákonných limitů.
  5. Poskytovatel neodpovídá za vady služby, pokud vznikly v důsledku nesprávného používání služby a jejich výstupů klientem nebo zásahem třetí osoby.
  6. Maximální výše náhrady, kterou poskytovatel v případě vady klientovi poskytne, nepřesáhne cenu dílčího plnění, u nějž byla vada prokázána.

Čl. VIII.

Ochrana osobních údajů

  1. Za účelem plnění smluvních povinností musí poskytovatel zpracovat v míře nezbytně nutné také osobní údaje klienta, zejména jméno a příjmení všech zúčastněných osob (v případě právnických osob také statutárních zástupců), ostatní údaje identifikujících jeho podnikání, kontaktní údaje (adresa, e-mail, telefonní číslo), případně další údaje.
  2. Zpracování těchto údajů je nezbytné pro potřeby plnění služby, následnou případnou certifikaci, pro daňové a účetní účely apod. Osobní údaje budou následně archivovány po zákonem stanovenou dobu, tj. 10 let od ukončení spolupráce.
  3. Osobní údaje budou zpracovány prostřednictvím následujících programových nástrojů:
    1. Fakturační program iDoklad;
    2. Prostředky sociálních sítí společnosti Meta (Facebook a Instagram);
    3. Prostředky sociální sítě LinkedIn;
    4. Prostředky společnosti Google.

Forma zveřejnění těchto údajů může mít povahu reference, tj. informující o průběhu plnění služby s případným označením účastníka.

  1. V souladu s nařízením GDPR má klient právo od poskytovatele požadovat informaci, jaké jeho osobní údaje zpracovává, vyžádat si přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování. Můžete také požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, v určitých situacích i jejich výmaz či přenositelnost. Proti zpracování na základě oprávněného zájmu může klient vznést námitku či zvolit jiný zákonný postup.

Čl. IX.

Obchodní tajemství

Smluvní strany se zavazují, že budou před třetími osobami utajovat veškeré informace, které byly vzájemně stranami poskytnuty v rámci plnění tohoto smluvního vztahu nebo při běžném obchodním styku, vyjma informací, jejichž charakter byl taxativně uveden v těchto VOP (zejména reference, informace za účelem propagace apod.). Jakékoli jiné informace mohou být poskytnuty třetím osobám pouze s předchozím písemným souhlasem druhé strany. Obsah a informace o průběhu všech konzultací jsou důvěrné. Porušení této povinnosti je považováno za podstatné porušení smlouvy a je důvodem k okamžitému ukončení smluvního vztahu.

Čl. X.

Ostatní ujednání

  1. Styk mezi poskytovatelem a klientem bude písemný (dopisem, e-mailem, datovou schránkou) nebo ústní. Důležitá sdělení (sdělení, která se dotýkají předmětu plnění, termínů plnění, financování, případně reklamací) budou buď osobně doručena, nebo zaslána doporučeným dopisem či datovou schránkou, popř. mohou být považována za doručená též prostřednictvím e-mailu, pokud druhá smluvní strana potvrdí přijetí takové e-mailové zprávy samostatnou odpovědí.
  2. Poskytovatel používá v rámci své prezentace recenze skutečných klientů svých služeb a digitálního obsahu, které od nich získal buďto na základě jejich spontánních písemných reakcí nebo na vyžádání po využití služby či po konzumaci digitálního obsahu. Pro získání recenze poskytovatel oslovuje klienty dle vlastního výběru. Recenze nejsou upravovány, poskytovatel si však vyhrazuje právo je z redakčních důvodů krátit a gramaticky či stylisticky upravit.
  3. Poskytovatel se s klientem dohodli na pravomoci soudů České republiky k projednání a rozhodnutí sporů a jiných právních věcí vyplývajících ze smluvního vztahu, jakož i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících. Místně příslušným soudem k projednání a rozhodnutí sporů a jiných právních věcí vyplývajících z jejich smluvního vztahu, jakož i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, je v případě, že k projednání věci je věcně příslušný krajský soud, Krajský soud v Brně, a v případě, že k projednání věci je věcně příslušný okresní soud, Městský soud v Brně.
  4. Plnění v rámci smluvního vztahu může být dočasně znemožněno vyšší mocí. Takovou se rozumí každá nepředvídatelná nebo neodvratitelná událost, která vznikla nezávisle na vůli smluvních stran, a která znemožňuje po určitou dobu zcela nebo částečně plnit závazky některé smluvní strany. Jako vyšší moc se uznávají události, k nimž dojde po uzavření tohoto smluvního vztahu, a kterým nemohla smluvní strana zabránit. Jedná se zejména o stávky, výluky, blokády, válku, hrozbu války, mobilizaci, převraty, přírodní pohromy, pandemie, nouzové stavy, odmítnutí povolení vládou nebo dalšími úřady takového rozsahu, že zabraňují nebo zpožďují plnění závazků některé ze smluvních stran. Smluvní strana, u níž dojde k okolnosti vyšší moci, je povinna neprodleně uvědomit druhou stranu o vzniku této události (stejně je povinna učinit v případě jejího ukončení), a to ve lhůtě nepřesahující 10 dnů od vzniku (ukončení). Povinnosti smluvních stran po dobu trvání okolnosti vyšší moci se dočasně přerušují a automaticky obnovují po jejím ukončení. Při trvání okolnosti vyšší moci déle než 3 měsíce smluvní strany projednají odpovídající změny smluvního vztahu.
  5. Pokud by některé ustanovení těchto podmínek bylo neplatné nebo neúčinné, není tím dotčena platnost nebo účinnost ostatních ustanovení VOP. V takovém případě se smluvní strany dohodnou na nahrazení ustanovení zněním novým tak, aby se nové ustanovení co nejvíce přiblížilo předmětu a účelu ustanovení původního.

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dnem 1. října 2024.

Přejít nahoru